První edice pololetníku Luxury Travel Digest vyšla 9. května 2022. Časopis o celkem 224 stranách je k dostání v prodejní síti Mediaprint-Kapa, ale primárně sází na přímou distribuci směřovanou k vysokopříjmové klientele především z řad privátních i institucionálních investorů, majitelů firem a top managementu. Přímou a prodejní distribuci doplňuje volná distribuce ve VIP letištních saloncích, pětihvězdičkových hotelech po celé České a Slovenské republice, v restauracích a v prémiových třídách vlaků Leo Express.
„V high-end cestování vidíme velký potenciál a správnost našeho cílení do tohoto segmentu potvrzují i statistiky. Luxusní cestování zaznamenalo v roce 2021 návrat do předcovidového období a insideři trhu očekávají další růst. Obecně se cestuje méně, v nejvyšším segmentu big spenders ovšem naopak více,“ vysvětluje Jitka Krulcová, publisherka Luxury Guide International a dodává: „Region střední a východní Evropy je v cestovatelském businessu aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících a Češi mají na tomto růstu velký podíl. Jejich zájem o naše témata je tedy nezpochybnitelný.“
Luxury Travel Digest vychází na prémiovém papíru s velkorysou grafikou, kterou pro vydavatelství zpracoval art director Tom Garcy. Titulka prvního vydání je věnována Švýcarsku, na dalších stranách se pak objevují destinace jako je Sicílie, Dubaj, Japonsko, Zambie, Norsko, ale i Chorvatsko nebo Dolomity. „Zimu a začátek jara jsme zasvětili intenzivní práci na designu časopisu a jeho obsahové koncepci. Nastavený standard považujeme za závazný, a i do budoucna se chceme věnovat především autentickým reportážím a přinášet cestovatelskou inspiraci v mezinárodní kvalitě,“ komentuje vydání Jitka Krulcová.